Veterinární klinika Sokolníky

Veterinární lékařka

Jana Šolcová

Veterinární technik

Komplexní veterinární péči pro malá zvířata

• Preventivní úkony
  • Vakcinace (vakcinační schéma podle nákazové situace a zdravotního stavu)
  • Opatření proti parazitům (odčervení, prevence proti blechám, klíšťatům, komárům apod.)
  • Označení zvířat (čipování a evidence v národní databázi, tetování, vystavování europasů)
  • Poradenství a prodej kvalitních krmiv (Calibra, Purina ProPlan, Hill´s, Eukanuba, Royal Canin a další.)
  • Kompletní klinické vyšetření, laboratorní diagnostiku, zobrazovací vyšetření a následnou léčbu vnitřních chorob. V jednotlivých oborech pak:
  • Dermatologie: vyšetření kožního seškrabu, trichoskopie, DTM kultivace na dermatofyta, odběr vzorků pro dermatohistologické vyšetření
  • Oftalmologie: vyšetření štěrbinovou lampou, test na produkci slz, barvící diagnostické metody, měření nitroočního tlaku, vyšetření očního pozadí.
  • Řešení abnormalit víček (entropium, ektropium, nemocí řas)
  • Gastroenterologie: koprologické vyšetření, zobrazení (RTG, USG) zažívacího ústrojí
  • Kardiologie: Rentgenologické vyšetření, EKG
  • Urologie: vyšetření moči, mineralogický rozbor močových konkrementů
  • Chirurgie měkkých tkání a ortopedie (léčba zlomenin a kloubních onemocnění, RTG DKK a DLK) - možnost pooperační hospitalizace
  • Výjezd za pacientem po předchozím objednání

Poskytujeme komplexní veterinární péči o malá zvířata. Klademe důraz na prevenci a léčbu podle nejnovějších odborných poznatků a na pozitivní a přátelský přístup k pacientovi.
Na ošetření doporučujeme objednání. Zajistí Vám to tu nejkratší možnou čekací dobu.