Služby Veteriny

Veterinární lékařka

Hana Masopustová

Veterinární technička

Komplexní veterinární péči pro malá zvířata

Preventivní úkony

• Vakcinace (vakcinační schéma podle nákazové situace a zdravotního stavu)
  • Opatření proti parazitům (odčervení, prevence proti blechám, klíšťatům, komárům apod.)
  • Označení zvířat (čipování , tetování, vystavování europasů)
  • Poradenství a prodej kvalitních krmiv (Calibra, Purina ProPlan, Royal Canin, Fortify, VetLife, Brit a další.)
  • Kompletní klinické vyšetření, laboratorní diagnostiku, zobrazovací vyšetření a následnou léčbu vnitřních chorob
  • Dermatologie: vyšetření kožního seškrabu, trichoskopie, DTM kultivace na dermatofyta, odběr vzorků pro dermatohistologické vyšetření
  • Oftalmologie: vyšetření štěrbinovou lampou, test na produkci slz, barvící diagnostické metody, měření nitroočního tlaku, vyšetření očního pozadí
  • Řešení abnormalit víček: entropium, ektropium, nemoci řas
  • Gastroenterologie: koprologické vyšetření, zobrazení (RTG, USG) zažívacího ústrojí
  • Kardiologie: rentgenologické vyšetření
  • Urologie: vyšetření moči, mineralogický rozbor močových konkrementů
  • Chirurgie měkkých tkání a ortopedie (léčba zlomenin a kloubních onemocnění, RTG DKK a DLK) – možnost pooperační hospitalizace

Poskytujeme komplexní veterinární péči o malá zvířata. Klademe důraz na prevenci a léčbu podle nejnovějších odborných poznatků a na pozitivní a přátelský přístup k pacientovi.
Na ošetření doporučujeme předchozí objednání ve všední dny 8-20h. Zajistí Vám to tu nejkratší možnou čekací dobu.